Restyling en PR daken
Tegenwoordig is men er steeds meer bewust van dat daken niet alleen zorgen voor een waterdichte afwerking, maar ook kunnen zorgen voor een architectonische bijdrage en positieve (PR) aandacht. Dit is op diverse manieren te realiseren. Daken kunnen zowel zichtbaar als onzichtbaar positieve aandacht genereren en tastbare invulling geven aan het (duurzaamheid) beleid van de organisatie.
Zichtbare PR daken
Afhankelijk van wat de communicatieve uiting is, kan er op diverse manieren de daken ingezet worden voor marketingdoeleinden. Hiervoor zijn wel zichtbare daken benodigd. Dit kunnen daken zijn die vanaf het maaiveld zichtbaar zijn, of daken die zichtbaar zijn voor bezoekende klanten of medewerkers.
- Kunststof of bitumen daken in diverse kleuren en patronen (zichtbaarheid organisatie)
- Dakrandafwerking in diverse kleuren, vormen en materialen (zichtbaarheid organisatie)
- Logo of naam op de daken (zichtbaarheid organisatie)
- sedumdaken, zonnepanelen, zonnecollectoren (zichtbaarheid en directe uiting van duurzaam imago)
- Bijzondere vormen, lichtkoepels, suntrackers, waterdaken (zichtbaarheid organisatie)
Onzichtbare PR daken
Ook wanneer u geen zichtbare daken heeft of wanneer u voor een niet direct zichtbare duurzame dakoplossing kiest, kunt u toch uw daken gebruiken voor de positieve (duurzame) zichtbaarheid van uw organisatie. Dit kunt u realiseren door goed te communiceren over uw gerealiseerde duurzame daken. Door bijvoorbeeld het plaatsen van een uithangbord aan uw gebouw, zichtbare (digitale) informatie bij de entree, een bericht op uw website, linkedin of de nieuwsbrief. Wij helpen u graag met mogelijkheden om uiting te geven aan uw duurzame daken.
Restyling van daken
Heeft u een gebouw welke nodig gerestyled dient te worden? Met een aantal aanpassingen aan de dakranden en dakbedekking, kunt u al een heel ander fris gezicht creëren. Zie hierboven voor een aantal opties. Wij denken graag met u mee wanneer u voor uw gebouw en daken een ander gezicht wenst.